Google Adwords - Kateri kanal oglaševanja je NAJBOLJ primeren za vaše podjetje?

 

Lahko se maksimalno potrudite, pripravite privlačen oglas, potem pa oglašujete na napačnem mestu oz. kanalu. Rezultati bodo seveda temu primerni. Še tako privlačen plakat za poročne obleke na rock koncertu namreč ne bo prinesel kaj prida strank.

 

Torej najprej je potrebno poznati oglaševalske kanale, ki so nam na voljo. Na spletu lahko na hitro naštejemo Google iskalnik, Google prikazno omrežje, Facebook, LinkedIn ter kopico manjših iskalnikov ter forumov in portalov, ki so mnogokrat ozko usmerjeni.

Ker so zgoraj našteti kanali primerni za različne vsebine, moramo definirati kdo so potencialni uporabniki oz. kupci za storitve ali izdelke, ki jih ponujate. V osnovi bi se vsi z bolj tehnično usmerjenimi vsebinami usmerili na Google, s populističnimi vsebinami na Facebook ter tisti s poslovnimi in finančnimi vsebinami na LinkedIn.

Rezultati pa ne govorijo vedno temu v prid. Vse prevečkrat se namreč izkaže ravno obratno. Tehnične vsebine, ki so prisotne na Googlu in jih pregledujejo moški, pridobijo izhodišče v nakupnem procesu pri boljših polovicah družin, ki morda bolj uporabljajo Facebook. Za nekatere populistične vsebine se najde na Facebooku veliko iskalcev ter nič kupcev, ti pa pridejo iz Googla. Ter tudi vsi uporabniki LinkedIn-a, ki iščejo kader tudi po alternativnih poteh ne najdejo iskanega vedno na LinkedIn-u, ampak ker se kratkočasijo s Facebook-om slučajno možni kader najdejo na socialnem “zabavnem” omrežju.

 

Vmesna marketing

 

ZMEDENI?

Ni potrebe. V naši hiši strokovnjaki lahko poskrbijo za vaše oglaševanje z ustreznim analitičnim pristopom in poročili, ki vam prikažejo kam točno gre vaš denar. Izkušnje nas vseh, ki vodimo kampanje za naročnike že leta so dobra izhodiščna točka, nikakor pa nihče nima kristalne krogle. Zato je potrebna tudi diverzifikacija k marketinškemu pristopu. Manjši del proračuna mora biti tako vedno namenjen testiranju drugačnih oglasov, drugih kanalov ter drugače oblikovane kampanje, saj nas le razvoj in testiranje pripelje iz 20. v 21. stoletje, o čemer pišejo strokovnjaki vseh področij, ne le marketinga.

 

Pridete k nam na kavico?


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet