Google Adwords - Kako iz ''0'' ustvariti 7 delovnih mest v samo 10 mesecih?

 

Smo v času digitalne dobe, kjer se vse dogaja na spletu. Ljudje sklepajo virtualna prijateljstva, večina poslovanja se sklene na spletu. Podjetniki so zaradi vsega tega ''prisiljeni'' vstopiti v virtualni svet. Če je bil včasih posel sklenjen s stiskom rok, se danes večina tega sklene po mailu. Če ste podjetnik z dolgoletnimi izkušnjami, je pot veliko lažja, saj reference in priporočila govorijo sama zase. Kako pa je s tistimi ki so ''sveži''? Kako dobiti posel brez predhodnih referenc? Pot je težka in trnova, pogojena pa je tudi s sredstvi ter iznajdljivostjo.

 

Kako brez referenc priti do posla?

 Prvi začetki so bili lani novembra z izdelavo spletne strani, ki takrat ni bila v naši domeni. Do februarja 2016 se v oglaševanje ni vložilo skoraj nič denarja z izjemo prvega meseca cca 100€ v Google Adwords. Ker je vse skupaj bilo postavljeno na neko mrtvo točko je podjetje z začetkom februarja poiskalo pomoč pri nas. Naredili smo celotno spletno analizo storitev. Vedeli smo že od prej, da so storitve povezane z gradbenimi storitvami zelo iskane storitve. Sedaj smo morali med iskanji potencialnim kupcem ponuditi tudi možnost našega podjetja.

 

 Kako smo začeli?

 Kot prvo smo spletno stran prilagodili na mobilne verzije, saj je v današnjem času še kako nujno potrebna. Večina nas preko mobilnih naprav poizveduje, se informira, kako, kje, zakaj, preden na računalniku v večini primerov opravimo nakup. To še posebej velja za razne spletne trgovine. Stran smo nato vsebinsko dodelali zaradi optimizacije, ker partner same prenove ni želel, smo jo dodelali do te mere, da so podstrani dobro podkovane z vsebino. Začeli smo z Google Adwords oglaševanjem, ki smo ga optimizirali do te mere, da je začelo takoj pritekati povpraševanje. Prvo je bilo mišljeno da bo v podjetju zaposlena ena sama oseba, vendar je zelo hitro postalo jasno da bo potrebno zaposliti več kadra. Ko sta bila v podjetju zaposleni dve osebi, se je začela spletna promocija tudi na ostalih področjih gradbenih storitev. Videli smo, kje je dober potencial in ga zelo dobro izkoristili.

 

Vmesna splet trend

 

 V času oglaševanja Google Adwords smo ustvarili tudi Facebook fan page.  Na začetku je podjetje seveda k interakciji pozvalo vse svoje prijatelje preko osebnih profilov, nato pa smo se osredotočili predvsem na obnove prej/potem. Naredili smo promocijo za  obnove,  kjer se je preko oglasov višala tudi številka všečkov. Še vedno smo mnenja, da je bolje narediti promocijo storitev in na takšen način pridobivati všečke, kot pa da se direktno promovira fan page. S številom všečkov se je višala tudi sama interakcija z oboževalci. Skrbeli smo, da smo v povprečju vedno objavljali v istem časovnem intervalu, tudi količina objav je bila vedno ista. S tem smo nekako ''navadili'' oboževalce na naše objave,  zaradi rednega objavljanja in pozivov k dejanju pa smo začeli dobivati tudi prve rezultate. Podjetje tudi samo zelo dobro skrbi za komunikacijo, saj so zelo odzivni in dobro skrbijo za odnose s svojimi naročniki. Ko je podjetje prišlo tako daleč da smo lahko ustvarili prej/potem prikaz realnega stanja, pa se je zgodil nekakšen mali booom.

 

Ljudje imajo namreč zelo zelo radi dejanski prikaz realnih slik, kako je bilo pred obnovo in kako po obnovi. S tem smo dosegli vskodnevno interakcijo z oboževalci, skoraj vsak dan pa se v zasebnih sporočilih znajde tudi kakšno povpraševanje. Da ne pozabimo omeniti, podjetje ima približno 2600 všečkov na Facebook-u. Za nekatere malo, vendar v tej dejvnosti je to veliko in s tem številom všečkov doseči skoraj vsakodnevno povpraševanje na Facebooku, doseči vsakodnevno interacijo pod objavami je velik dosežek.

Veseli smo, da smo pri nas del zgodbe, kako je podjetje z našo pomočjo  ustvarilo delovna mesta. Lepo je slišati velike blagovne znamke, kako so naredile to in ono promocijo, vendar biti del tega,  da iz nič ustvariš nekaj je naš največji IZZIV. 

 

Če se promocije lotite premišljeno, lahko stopite na dobro pot uspeha. Bodite z nami.

 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet