Facebook - Zakaj ima Facebook tako POMEMBNO vlogo pri nakupnem procesu?

 

Kateri kanal izbrati za promocijo vašega izdelka, da boste dosegli največji učinek? Možnosti je veliko, če imate znanje, če pa ne, pa je razumljivo si želeti izbrati najbolj optimalnega. Seveda je kanal oglaševanja odvisen od tega, v kateri fazi nakupnega procesa se uporabnik  nahaja. Uporabnik morda sploh ne ve, da izdelek obstaja? Ali pa ga pozna, pa ga primerja z ostalo konurekco ali pa se je kupec že odločil za nakup, vprašanje je samo še kdaj in kje bo opravil nakup.

Ključnega pomena ni samo odličitev, kje bo naročnik oglaševal, ampak tudi pravilno upravljanje medija, kjer se bo oglas pojavljal. Za to pa je pomembna analiza, izkušnje ter praksa, saj le tako lahko izvajalec naročniku dobro pripravi strategijo spletnega nastopa

 

FACEBOOK- odličen kanal za ''push'' 

Kaj pomeni push? >> PORINITI <<

Zakaj je pomembno ''poriniti'' oglas? Uporabniki izdelkov ali storitev še sploh ne poznajo. Zato je Facebook odličen kanal, da podjetje sploh vzbudi zanimanje za svoje izdelke oz storitve. Vsako podjetje mora pri uporabniku doseči zanimanje in odgovor, kje začeti oglaševanje, je precej enostaven. Samo v Sloveniji je že preko 900.000 uporabnikov tega socialnega omrežja in glede na doseženi doseg uporabnikov, je glede na vložek v promocijo odličen kanal oglaševanja.

Vmesna facebook png

 

 Prednosti Facebook oglaševanja

  • Natančno ciljanje
    Pomembna prednost Facebook-a je možnost izredno natančnega ciljanja publike glede na starost, spol, status, poklic, lokacijo, izobrazbo, vedenje, lastnosti, navade, interese, zanimanja,…, kar omogoča popolno oblikovno in stilno prilagajanje načina komuniciranja naše vsebine glede na karakteristike kupca.

 

  • Slike in video
    Facebook je odličen kanal za vzbujanje zanimanja in zavedanja predvsem zato, ker lahko večinoma komuniciramo s sliko. Slika je pa tista, ki pritegne pozornost. Tovrstna promocija je zelo zanimiva za nove izdelke, vendar je potrebno testiranje, ki  je pogosto najboljši pokazatelj ali je glede na  cilje in branžo spletni kanal res najprimernejši medij za oglaševanje.

 

  • Analitika in statistika ter vedenje kupcev
    S pomočjo analitičnih orodij (npr. Google analytics) lahko natančno spremljamo učinke Facebook promocije in vsake druge promocije ter kakšen je njihov prispevek k skupnemu rezultatu naše spletne kampanje. Pri tem je ponovno potrebno upoštevati vlogo posameznega spletnega kanala, v našem primeru Facebook promocije. V začetni fazi so zato pomembne metrike kot so: št. klikov na oglas in preusmeritev na naše spletno mesto, kvaliteta obiska na strani, cena na klik, frekvenca prikazovanja sporočil, pomožne konverzije in šele nato direktna prodaja. Verjetno se sedaj že pošteno sprašujete, zakaj je direktna prodaja na zadnjem mestu?

 

  • Vmesna optimizacija kreativ in remarketing
    Ciljanje, analitika in stik s kupcem vam celo omogočajo, da sproti zbirate podatke o uspešnosti vašega spletnega nastopa na Facebook kanalu. Glede na te podatke lahko svoj izdelek, servis in način komuniciranja sproti prilagajate glede na odzive. Prilagodite ceno, popestrite ponudbo, dodate opise, poglede,….in z remarketingom poskušate spodbuditi kupce, ki so že obiskali vašo spletno stran, vendar so v določeni fazi stran zapustili brez, da bi dokončali nakup ali drugi za nas pomemben cilj. Z remarketingom imamo še eno možnost in skušamo vrniti potencialnega kupca, ki izpolnjuje določene parametre, da zaključi nakup ravno pri nas. Saj veste, ponudbe je ogromno in vaši kupci jo imajo na dosegu nekaj klikov.

 

  • Interakcija s kupci in potencialnimi kupci
    Možnosti všečkanja, deljenja in komentiranja objave vam povrhu vseh podatkov priskrbijo še takojšnjo povratno informacijo o tem, kakšen vtis smo naredili na svojo publiko, na kar se lahko takoj odzovemo z direktno komunikacijo preko komentarjev. Pri tem ne čakajte, da stik vzpostavi vaša publika, začnite sami! Bodite komunikativni!
    Stik s kupci, ki ga omogoča Facebook je odlična priložnost, da si gradite svojo publiko. Na tak način vam bo vaša ciljna publika vedno na razpolago, da jim vedno znova ponudite svoj najnovejši izdelek in jih popeljete v prvo fazo – zavedanja in vzbujanja zanimanja za novosti v vašem prodajnem programu.

Biti zanimiv je bistvo uspeha. Kako vzbuditi zanimanje? Pravi kanal oglaševanja, slike, dobra spletna strategija... Počasi se daleč pride, vsekakor pa vam pri tem lahko pomagamo.

Pokličite za pogovor ob dobri kavici.

 

 

 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet