Facebook - Kako sestaviti klasični Facebook oglas?

 

Pojavlja se v treh različnih formatih:

  • v viru novic, ko do Facebooka dostopamo preko namiznega računalnika
  • v viru novic, ko do Facebooka dostopamo preko mobilne naprave
  • v desnem stolpcu Facebook aplikacije na namiznem računalniku

 

4 lastnosti dobrega Facebook oglasa

PRAVILNO CILJANJE: S pravilnim ciljanjem oglasov poskrbimo da se le ti prikazujejo samo tisti publiki, ki je izkazala imteres za podobne  storitve, ponudbo, produkte. Vzemimo za primer dojenčke in oblačila. Podjetje prodaja oblačila za dojenčke. Kreirali bomo skupino, kjer bomo oglase ciljali ženskam starim od 20 do 38 let. Pričakujemo lahko veliko bolj relevantne občinstvo, saj se bo oglas prikazal veliko bolj potencialnim kupcem, kot pa recimo če bi ciljali tudi moške, katerih zanimanje je veliko bolj v šport, orodje, avtomobile...

CALL TO ACTION (CTA): Ste se kdaj vprašali, zakaj  vas je določen oglas pritegnil? Domača naloga za naslednjič. Ko boste opazili  oglas se vprašajte zakaj vas je prepričal oz.zakaj vas ni. Na takšen način postopajte do svojih potencilnih kupcev. Jasno povejte kaj želite od uporabnika ( prijavi se, naroči se, poglej si tukaj, klikni tukaj....) 

KONKURENČNA PREDNOST: Zakaj bi nekdo kliknil in pogledal ravno vaš oglas? V besedilu oglasa izpostavite problem in tudi rešitev. 

VZBUDITEV POZORNOSTI: Uporabiki na Facebook-u niso z namenom zato da nekaj kupijo. Kako boste vzbudili pozornost? Lahko v besedilu v obliki VELIKIH TISKANIH ČRK, če imate akcije, razprodaje, gratis ob nakupu večih izdelkov, to izpostavite. Za največjo pozornost pa seveda potem poskrbi slika, ki mora biti jasna!

 

Kako je oglas sestavljen? 

PRIMER:

sanitop promocija    

 

1. TEKST -  ta ponuja še največ svobode bi lahko rekli. na voljo imate kar nekaj opisnega prostora, vendar vseeno ne pritiravajte, saj se prikaže samo prvih 5 vrstic.  Kar je viška, si uprabnik sam razširi s klikom na ''prikaži več''.

2. in 3. CALL TO ACTION - na voljo v tem oglasu kar trije pozivi k dejanju. Ali uporabnik pokliče, pošlje mail, ali pa si več pogleda na spletni strani.

4. SLIKA - slika predstavlja osednji del oglasa in v večini prmerov pove več kot 1000 besed. V tem oglasu se je odlično izpostavila primerjava prej/potem. Ljudje vedno radi vidijo takšne in podobn slike zaradi same primerjave.

5. NASLOV -  naj bo kratek in jedrnat, izpostavite bistvo. Priporočljivo je uporabiti velike tiskane črke, saj si s tem zagotovite da bo oglas še bolj izstopal. 

6. PRIKAZNI LINK (URL) - če to polje pustite prazno, Facebook samodejno doda url vaše spletne strani. Lahko naredite ponovni CTA, odločitev je vaša.

 

Vmesna oglas

 

 Facebook je pravilo 20% uveljavljal veliko let. Če je slika oglasa vsebovala več kot 20% besedila, je Facebook zavrnil oglas in ta se ni prikazoval. Včasih smo uporabljali orodje Grid Tool, vendar ga je Facebook sedaj preimenoval

v Text Overlay Tool. 

Res je da je Facebook pravilo 20% opustil in sedaj prikazuje vse oglase. Velja pa omeniti, da so oglasi s preveč teksta bistveno dražji, pa tudi dobrega dometa žal ne gre pričakovati. Verjemite, smo naredili na začetku marsikateri oglas,

ki je sprva bil odobren, potem pa naknadno zaustavljen, ali pa enostavno ni prinašal več želenega učinka zaradi preveč teksta na sliki.

S premišljenim nastopom lahko dosežete veliko.

 

 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet