LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Koliko stane upravljanje Facebook strani?

Veliko je vprašanj, koliko stane upravljanje Facebook strani in Facebook oglaševanje! Odgovorov ob tem je veliko.
Zakaj? Ker ima vsak naročnik svoje želje, ki pa so pogojene s ceno in želenim učinkom.

To vprašanje dobimo zastavljeno velikokrat, vendar enotne fiksne cene tukaj ne moremo postavljati.
Zakaj? Ker je veliko dejavnikov, ki vplivajo na ceno. Naše mnenje je, da tukaj nismo zato, da delamo/upravljamo Facebook stran namesto partnerja, ampak smo tukaj zato, da našega partnerja tudi naučimo kako nastopati in nam pomagati uloviti ribe. Res je, da nastopamo kot agencija, še vedno pa je partner tisti, ki pozna zgodbo svojega podjetja in ve na kakšen način želi biti sprejet s strani okolice.

Tekom sodelovanja partnerju delno ali v celoti upravljamo z njihovimi družbenimi omrežji. Sodelovanje, kjer nam parter dobavlja večji del gradiva je običajno najbolj uspešen. Da pa so rezultati facebook oglaševanja in upravljana dobri, je potrebna vsakodnevna komunikacija in obdobje, ki je namenjeno testiranju. Testiranja to tista, ki pokažejo kaj je najbolj efektivno.


facebook oglaševanje vmesna


Kaj vpliva na ceno?

Tukaj bomo na kratko samo opisali dejavnike, ki Facebook oglaševanje in upravljanje Facebook strani naredijo enostavnejše ali kompleksnejše in vplivajo na ceno upravljanja Facebook strani.

KATERA DRUŽBENA OMREŽJA SE UPRAVLJAJO


Res, da je govora o upravljanju Facebook strani, vendar če ima podjetje aktivnih več družbenih omrežij kot so Instagram, Twitter, Snapchat… je s tem pričakovanega več dela. Vsebina je res da enaka, vendar jo je še vedno potrebno prilagoditi za vsako omrežje posebej.

KOLIKO RAČUNOV SE UPRAVLJA


Ali se upravlja z enim oz. več računi, saj imajo večja podjetja dostikrat ustvarjenih več računov.

OBJAVE


Določi se kolikokrat na dan/teden se bodo vrstile objave. Kakšne bodo objave, ali želi podjetje speljati kakšno nagradno igro.

VSEBINA


Kdo pripravlja vsebino. Sem spada grafično gradivo in vsa vsebina ki je povezana z družbenimi omrežji. Kdo daje podporo uporabnikom? Le ta predstavlja zelo velik del komunikacije med partnerjem in kupcem.

STOPNJA ODZIVNOSTI


Potrebno se je dogovoriti ali je to samo med delovniki, ali tudi med vikendi in prazniki ter tudi izven delovnega časa.


JEZIKI


Če partner nastopa na tujih trgih, je potrebno objave prilagoditi trgu ter na odzivnost v ustreznem jeziku.


POROČILO


Tukaj se ne gre samo za copy/paste analize ampak je dobro opažanja tudi podati partnerju, kaj bi bilo dobro popraviti, dodati…


POTRJEVANJE


Pri urejanju strani imamo lahko proste roke ali pa je potrebno potrditev dobiti s strani partnerja.


IZKUŠNJE


Dober urednik Facebook oglaševanja in Facebook strani ne bo samo urednik vsakodnevnih objav, ampak vam bo znal pripraviti tudi celovito strategijo komuniciranja na spletu.

Tako, to so iztočnice ki jih je potrebno upoštevati, da se lahko določi cena upravljanja Facebook strani in Facebook oglaševanje. Sicer je pa vedno vse stvar dogovora med partnerjem in podjetjem ki stran upravlja. Nikoli pa ne pozabite, da je dobra odzivna stran ogledalo vašega podjetja.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan