"To, kar vemo, je kapljica; to, česar ne vemo, je
morje." Issac Newton

Nismo veliki in nam to nikoli tudi ni bil interes, saj želimo da se nas vsaka zgodba dotakne in da skupaj dihamo z našim partnerjem. Uspelo nam je spisati še eno prekrasno zgodbo, ki pa se samo nadaljuje. Preberite si izjavo našega zadovoljnega partnerja.

Nivo podjetja se pokaže tudi skozi oči vizualnih elementov kot je logotip. Včasih je bilo moderno kompleksno 3d, danes čim bolj enostavno. Zakaj?

Zakaj se PRISTAJALNI STRANI reče tako? Zmotno je namreč mišljenje, da je to prva/naslovna stran spletne strani. To je stran, na kateri obiskovalci ''pristanejo''. Kako?

Ta REMARKETING. Vsepovsod nas bombardira, nekateri veste za kaj se gre, nekateri ne, spremlja pa nas na vsakem koraku, pa čeprav se vas večina sploh ne zaveda, da ste bili pravkar ujeti v prodajni lijak. Zanimivo kajne >>  Gremo naprej.

Ko pridemo zjutraj v pisarno in prižgemo računalnik je prvo kar naredimo listanje po mailih. No, vsaj pri nas je tako. Kaj je torej tisto, da pritegne vašo pozornost, da bo odprt prav vaš mail?



Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

Povsbilo na kavo