Remarketing - Zakaj NASMEH prodaja storitve / izdelke?

 

Tukaj ne bomo dolgovezili, ampak bomo samo govorili iz lastnih izkušenj, skozi leta pridobljenih novih sodelovanj, ne poslov, ampak sodelovanj. Nikoli nismo stremeli k temu, da smo velika agencija, ampak želimo vsakega novega partnerja, ki ga prepričamo v naš prav, povabiti in skleniti sodelovanje skozi dobro kavo. Mogoče je to nekomu res ''zlajnana' poteza, pa vseeno, vsak ima rad, da se ga obravnava kot osebo in ne kot nekoga ki bo zgolj šel mimo nas kot vlak. To smo si zadali in k temu stremimo. Osnove prodaje zna vsak, saj vsak ki je kdajkoli šel na razgovor za službo, je bil v vlogi prodajalca. Kako? S tem, ko se je prodajal bodočemu delodajalcu in ja, naj se sliši še tako klišejsko, vsi smo se nekomu prodali za denar.

Biti dober prodajalec nekega produkta, storitev lahko za določeno podjetje pomeni propad ali uspeh. Dobra motivacija, dobro delovno okolje so za komercialiste, prodajnike, tržnike ključnega pomena. Če se človek dobro počuti v svojem delovnem okolju, bo prinašal rezultate. 

 

Vprašajte se, kaj je za vas motivacija?

Motivacija je tista, ki vas »poriva« k želenemu cilju. Zaradi nje vztrajate tudi takrat, ko je težko in ko se stvari morda ne razvijajo v želeni smeri. Je razlog, zakaj na primer zjutraj vstanete bolj zgodaj in telovadite ali pa kdaj delate dlje, da končate tisti projekt.

Motivacija je lahko pozitivna ali negativna. Lahko vam na delu grozi šef in je to vaša motivacija – če ste pod pritiskom, boste delali še več in se še bolj potrudili, da bi zadostili njegovim zahtevam. Vendar pa na ljudi na splošno veliko bolje deluje pozitivna motivacija. Motivacija v svoji najboljši obliki je torej vzrok, zakaj hočete nekaj narediti oziroma doseči. 

 

ISKRENOST = ZAUPANJE = NAKUP

Če verjamete v svoj produkt, je izdelek veliko lažje prodajati. Ja nekateri izmed nas so/smo že bili v vlogi, ko smo po domače povedano prodajali ''bučke''. Pa vseeno, super izkušnja na začetku kariere, saj dvigne samozavest medtem ko recimo naročaš pico po telefonu ali se naročiš k zdravniku na pregled in nimaš strahu ko govoriš z osebo na drugi strani. Ja v mlajših letih je bilo to zelo težko, potem pa te delo ki je vezano na prodajo zeloooo izoblikuje. Rastete, pridobite na samozavesti, slej kot prej pa se usmerite v vejo poklica, ki vam diši.

Ker verjamete v svoj produkt, ki ga prodajate, veste, da je dober, da lahko nekomu pomaga. Bodoči kupec bo nekaj kupil od vas, zato ker je vzpostavil stopnjo zaupanja do vas in s tem do podjetja. Če želite imati stalnega partnerja, potem ne govorite ves čas o poslu, pozanimajte se o interesih partnerja, hobijih, tako lahko tudi drugače najdeta skupno točko pogovora in na koncu prodaja igra samo posredno vlogo. Tukaj res govorimo o izkušnjah iz našega področja, drugje je seveda lahk drugače, ampak ne precej. Še vedno je s partnerjem ne glede na vse potrebno vzpostaviti zaupanje. Navsezadnje je zaupanje tisto ki šteje in spremeni sodelovanje na dolgi rok. Tako, ne bomo več ''dolgovezili''.

 

Vmesna prodaja

 

Vsak je na koncu tako ali drugače vpet v prodajo, ali boste pri tem uspešni pa je v končni fazi odvisno samo od vas. Ali verjamete v produkt ki ga prodajate, ter na kakšen način ga ponudite bodočemu kupcu.

Še vedno pa bomo stali za svojim prepričanjem, če je prodajalec motiviran, rad opravlja svoje delo ter verjame v to, da bo prodajana storitev/produkt nekomu koristila, potem je prodajalec  na pravi poti, da proda z nasmehom. Ja, vse se mora poklapati, tako pač je v prodaji. Se beremo  kmalu.

 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet