LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Kako napisati dober oglas za Google Adwords?

Če obvladate Google oglaševanje, imate lahko veliko od tega. Trud se poplača, saj vam prinaša konverzije in posledično nizko ceno na klik.

Če je vaše Google oglaševanje dobro zastavljeno in usklajeno z vsebinsko strategijo, bosta skupaj tako delovala bolje. Včasih je veljalo, če imaš spletno stran, si dejansko res naredil vse temu pa že dolgo ni tako.

Na spletu je ogromno informacij za katerimi poizveduje veliko ljudi in v celotnem vesolju spletnih strani mora biti tudi vaša spletna stran tista ki bo vidna.
Kako? Tako, da združite spletno oglaševanje z vsebinskim marketingom in na spletno stran pripeljete obiskovalce.
Spletna stran brez obiska je kot spletna stran, ki je nimate.

Google je globalno in v Sloveniji najbolj obiskano spletno mesto, poleg tega ponuja tudi Google oglaševanje na prikaznem omrežju, ki pokriva 90 % spletnih uporabnikov. Glede na to, da večina potrošnikov na spletu išče informacije pred nakupom, pri čemer v vseh fazah nakupnega procesa uporablja iskalnike, je zelo verjetno, da boste z Google oglaševanjem našli svojo ciljno skupino.

google oglaševanje adwords vmesna



DOLŽINA OGLASOV

Formula: 25 + 35 + 35 (+ 35 za prikazni URL): 25 znakov za naslov, 35 znakov za prvo in 35 za drugo vrstico besedila oglasa. Najpomembnejše povejte v prvi vrstici, saj v mobilni različici (kjer je iskanj vse več), druga vrstica ne bo vselej prikazana. Pazite da ne boste zavajali, saj oglaševanje na Googlu sledi zelo strogim uredniškim pravilom.

PRISTAJALNA STRAN IN PRIKAZNI URL

Naslov je tisti, ki vodi do vaše spletne strani. Spletni naslov (prikazni URL) lahko prilagodite tako, da bo celotni Google oglas bolj izpostavljen in bo ponudil informacijo ki bo utrdila uporabnikovo pričakovanje. Prikazni URL mora vsebovati enako domeno kot pristajalna stran in ne sme presegati 35 znakov.

Vzemimo primer:
www.notranjaoprema.si/pohistvo/kuhinje/modernekuhinje in uporabnik išče moderne kuhinje boste za prikazni URL uporabili www.notranjaoprema.si/modernekuhinje

PRISTAJALNA STRAN

Obljuba dela dolg. Če ste uporabniku ''obljubili'' preko Google oglasa, da bo s klikom prišel na pristajalno stran o modernih kuhinjah, morate njegovo pričakovanje izpolniti. V primeru, da bi uporabnik pristal kje drugje kot npr. na jedilnih mizah, si s tem nižate kredibilnost, uporabnik pa tudi takoj zapusti spletno mesto saj ne dobi informacije o želenem iskanju. Tudi pristajalna stran, ko je uporabnik enkrat na njen, naj bo podkrepljena z dobro vsebino in dobro slikovno grafiko. Saj veste, ljudje nakupujemo z očmi.

CILJNA SKUPINA

Google oglaševanje omogoča, da prilagodite besedilo vašega oglasa, da bo pisan na kožo vašemu uporabniku. Kaj bi vi iskali, če bi želeli vašo storitev oz. vaš produkt. Pomagajte si s Search terms report, saj boste tako videli, kaj so uporabniki vpisali v iskalnik, da so prišli do vašega Google oglasa.

Pomoč:
1. Vpišite se v vaš Adwords račun
2. V orodni vrstici kliknite Reports/Predefined reports/Basic/Search Terms

KLJUČNE BESEDE V OGLASU

Uporabite vaše ključne besede v samem Google oglasu. S tem si zagotovite, da bo oglas še bolj viden in tudi večjo možnost, da bodo uporabniki kliknili nanj. Ključne besede so odebeljene. Po internih podatkih Googla so imeli oglasi s ključnimi besedami v naslovu 15 % višji CTR (Click-through rate), v prikaznem URL pa 8 % višji CTR.

CTA (call to action) poziv k dejanju

V oglasu vedno uporabite besedno zvezo za Call to action. Kaj želite, da uporabnik naredi oz. na kakšen način boste pritegnili njegovo pozornost.

ŠTEVILKE

Dobro je v oglasu namesto poceni ali veliki popusti dejansko s številkami izpostaviti vaše akcije.

Primer:
-30%
Tako uporabniku takoj podate konkretne podatke in ve kaj pričakovati na vaši pristajalni strani.

PRVA VRSTICA ZAKLJUČENA S PIKO

Naslovna in prva vrstica oglasa se združita in je oglas tako še bolj viden.

JEZIK

Pazite na jezik ter slovnične napake, Google oglaševanje sledi strogim pravilom slovnice. Nekaj več svobode si lahko dovolite pri vsebinah v drugih formatih ter pri
krajšanju besed, nadomestnih znakih, presledkih (& namesto in, 3% namesto 3 %, 1.2. namesto 1. 2.).

RAZŠIRITVE Z OBLAČKI (Callout Extensions)

Google oglaševanje razporedi dobre oglase nad organske zadetke in jim dovoljuje razširitev oglasov. Preko razširitev imate možnost izpostaviti akcije, telefonsko številko, popuste, ostalo ponudbo,…

RAZLIČNI OGLASI

Dobro oglaševanje na Googlu terja testiranje, zato testirajte kaj je tisto, kar ''pije vodo''. Izpostavite prodajne ponudbe kjer uporabljate CTA, različne ključne besede in različne oglase. Po določenem testnem obdobju oglasov, se s poglobljeno analizo Google Adwords in Google Analytics podatkov, usmerite na tisto, kar je bilo najbolj efektivno.

GOOGLE OPTIMIZACIJA

Ko je Google oglaševanje aktivno, vaše delo ni končano, ampak se to šele dobro začenja. Spremljajte uporabnika in na osnovi poizvedovanja prilagajajte vaše besedilne oglase. Ko boste enkrat spoznali kaj uporabnik želi, da opravi nakup, je to dobra iztočnica za vso spletno oglaševanje tudi na drugih kanalih.

Potrebujete pomoč?

Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan